Dijous 15 de Novembre.
Avui hem elegit el nom per al grup de treball
que després de barallar diferents noms hem acordat que l’equip es dirà “La
Façana”.
Una volta ens hem posat nom hem creat un
correu electrònic per al grup, equipflorida@gmail.com
i també hem creat un blog que ens servirà com a diari i com a mostrador de les
nostres activitats, a més servirà per a que la tutora de projecte estiga al
corrent del treball del grup. La direcció del blog és http://equipflorida.blogspot.com.es/
Durant aquesta sessió també hem elegit els dos
centres on volem desenvolupar el nostre projecte integrat de 3er curs del Grau
d’Educació Primària.
Per a rematar la sessió i aprofitar els últims
minuts de classe hem començat a realitzar un guió per a la primera entrevista
que tindrem amb el centre elegit.
Hola soy Vicenta, entro para ver cómo vaís después de realizada la entrevista, si tenéis algo concreto respecto al trabajo que realizaréis en el centro Ruíz Jiménez.
ResponderEliminar