Dijous 13 de desembre
La sessió d’aquest dia va tractar principalment de l’explicació
de cóm hem d’elaborar el Informe de Resultats del primer quadrimestre, tractant
tots els punts per tal de garantir la correcta elaboració del treball. Descripció
del projecte, planificació del treball, metodologia, resultats i bibliografia,
són els punts que componen el document.
Una vegada van aclarir els punts passarem a assignar cada
punt entre els components de l’equip, atenent a les característiques de cada
apartat i a les preferències o facilitats que podien trobar cadascun dels
membres del grup.
Durant aquesta setmana hem posat en comú la problemàtica
de com assolir el nostre projecte i quins van a ser els nostres pilars a l’hora
de desenvolupar el nostre treball. Per a donar resposta a aquestes qüestions
varen posar en comú les nostres idees amb la professora especialista en
Pedagogia Terapèutica, el resultat va ser molt productiu ja que li va a agradar
molt la nostra proposta de treballar les competències bàsiques. A més ens va
apropar algunes idees per tal de garantir que el nostre treball siga el més profitós
possible, treballant especialment la creativitat i fent al·lusió als seminaris
d’innovació i creativitat als quals vam assistir el curs anterior.
No hay comentarios:
Publicar un comentario