jueves, 20 de diciembre de 2012

Quarta sessió de treball


Dijous 13 de desembre

La sessió d’aquest dia va tractar principalment de l’explicació de cóm hem d’elaborar el Informe de Resultats del primer quadrimestre, tractant tots els punts per tal de garantir la correcta elaboració del treball. Descripció del projecte, planificació del treball, metodologia, resultats i bibliografia, són els punts que componen el document.

Una vegada van aclarir els punts passarem a assignar cada punt entre els components de l’equip, atenent a les característiques de cada apartat i a les preferències o facilitats que podien trobar cadascun dels membres del grup.  

Durant aquesta setmana hem posat en comú la problemàtica de com assolir el nostre projecte i quins van a ser els nostres pilars a l’hora de desenvolupar el nostre treball. Per a donar resposta a aquestes qüestions varen posar en comú les nostres idees amb la professora especialista en Pedagogia Terapèutica, el resultat va ser molt productiu ja que li va a agradar molt la nostra proposta de treballar les competències bàsiques. A més ens va apropar algunes idees per tal de garantir que el nostre treball siga el més profitós possible, treballant especialment la creativitat i fent al·lusió als seminaris d’innovació i creativitat als quals vam assistir el curs anterior.     

No hay comentarios:

Publicar un comentario