Dijous 20 de desembre
La sessió de Projecte Integrat d’aquest dia va ser dedicada
en la seua totalitat a la continuació i finalització de l’Informe de Resultats.
Cadascun dels membres va posar en comú la part que hi havia desenvolupat i
comentarem els aspectes a millorar.
D’altra banda, varem continuar el treball del present
blog concretant els punts que calia reforçar a l’espai web
.
A més, ens ha sigut proporcionat el conveni de col·laboració
amb el centre Ruíz Jiménez, per tal de formalitzar les qüestions burocràtiques.
Cal recordar que aquets conveni s’haurà de portar signat a la pròxima visita al
centre del dia 7 de gener de 2013.
El blog seueix sense estar actualitzat i teniu que fer una entrada cada setmana, això no pot ser.
ResponderEliminarVicenta
El blog segueix parat i això no pot ser.
ResponderEliminarEste blog està sense actualitzar i això que heu fet ja una pràctica al centre. No serveix de res el que jo vos diga i sabeu que esta es una eina d´avaluaciò.
ResponderEliminarVicenta