Dijous 3 de Gener de 2013
Ens vam reunir per a concretar l'informació que debiem demanar en el centre i ens vam preparar una xicoteta exposició del que finalment anavem a fer com a intervenció per al nostre proyecte.
La reunió que teniem concretada en el centre Ruiz Jimenez per al dia 7 de Gener va quedar aplazada per al 7 de Febrer per diferents problemes de coordinació amb el centre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario