martes, 14 de mayo de 2013

Sissena sessió de treball.

Dijous 3 de Gener de 2013

Ens vam reunir per a concretar l'informació que debiem demanar en el centre i ens vam preparar una xicoteta exposició del que finalment anavem a fer com a intervenció per al nostre proyecte.
La reunió que teniem concretada en el centre Ruiz Jimenez per al dia 7 de Gener va quedar aplazada per al 7 de Febrer per diferents problemes de coordinació amb el centre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario