martes, 14 de mayo de 2013

Septima Sessió de treball.

Dijous 10 de Gener de 2013

Aquest dia vam realitzar l'exposició del Informe de Resultats del primer quatrimestre referent al Proyecte Integrat. La exposició ens va eixir bastant bé i tots els membres del equip acabarem contents per el treball realitzat. El nostre projecte gira entorn a les competències curriculars de l'educació primària i a l'adaptació d'una d'elles per a la educació especial, ja que des de l'administració no es realitza l'adaptació d'aquestes competencies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario