Dijous 10 de Gener de 2013
Aquest dia vam realitzar l'exposició del Informe de Resultats del primer quatrimestre referent al Proyecte Integrat. La exposició ens va eixir bastant bé i tots els membres del equip acabarem contents per el treball realitzat. El nostre projecte gira entorn a les competències curriculars de l'educació primària i a l'adaptació d'una d'elles per a la educació especial, ja que des de l'administració no es realitza l'adaptació d'aquestes competencies.
No hay comentarios:
Publicar un comentario