martes, 14 de mayo de 2013

Decena sessió de treball.

Dissabte 23 de Febrer de 2013

En aquesta sessió hem decidit formar dos subgrups dintre del equip, donat l'inesperat canvi d'objectiu per a poder guanyar una mica de temps. Un dels grups format per Cristina, Jorge i David realitzarà una cerca d'informació sobre PDI i assistirà a unes xarrades sobre pizarra digital interactiva. L'altre subgrup es possarà mans a l'obra en la recerca d'informació dels alumnes per tal de que les activitats estiguen lo més individualitzades possible i per a elaborar les activitats amb els seus objectius, temporalització i avaluació en paper.

No hay comentarios:

Publicar un comentario