Divendres 10 de Maig de 2013
Aquest dia vam realitzar la sessió de treball que haviem preparat per als xiquets/es del Ruiz Jimenez. La sessió va ser molt gratificant donat la bona predisposició dels alumnes i lo be que ens van sortir tan la posada en escena de l'activitat com per la temporalització. Obtinguerem una bona resposta per part del alumnat, així com del mateix profesorat del centre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario