jueves, 20 de diciembre de 2012

Cinquena sessió de treball


Dijous 20 de desembre

La sessió de Projecte Integrat d’aquest dia va ser dedicada en la seua totalitat a la continuació i finalització de l’Informe de Resultats. Cadascun dels membres va posar en comú la part que hi havia desenvolupat i comentarem els aspectes a millorar.

D’altra banda, varem continuar el treball del present blog concretant els punts que calia reforçar a l’espai web
.
A més, ens ha sigut proporcionat el conveni de col·laboració amb el centre Ruíz Jiménez, per tal de formalitzar les qüestions burocràtiques. Cal recordar que aquets conveni s’haurà de portar signat a la pròxima visita al centre del dia 7 de gener de 2013.     

3 comentarios:

  1. El blog seueix sense estar actualitzat i teniu que fer una entrada cada setmana, això no pot ser.
    Vicenta

    ResponderEliminar
  2. El blog segueix parat i això no pot ser.

    ResponderEliminar
  3. Este blog està sense actualitzar i això que heu fet ja una pràctica al centre. No serveix de res el que jo vos diga i sabeu que esta es una eina d´avaluaciò.
    Vicenta

    ResponderEliminar