Dijous 29 de Novembre
Després de la visita realitzada al centre Ruiz Jiménez, duèrem a terme una posada en comú d'idees sobre quin recurs podem crear per al projecte integrat d'enguany. Pensàrem en activitats de música per a treballar la motricitat, però diversos docents ens van dir que ja ho havien intentat i no van obtenir grans resultats. També en la pissarra digital o el JClic per a activitats més teòriques, però pensàrem que açò en aquest centre ho tenen molt treballat i no aportaríem gran cosa. Finalment, se'ns va ocórrer treballar les competències, ja que al centre ens van comentar que tan sol estava adaptada la competència d'autonomia i neteja personal encara que no tenim molt clar quina competència o quines altres competències volem adaptar.
Malgrat açò, estem treballant i investigant per a começar el més prompte possible.
A manera interna, La Façana ha creat un grup de whatsapp per a anar comentant idees i ocurrències sobre el treball en equip que hem de dur a terme enguany, ja que és una manera fàcil i ràpida de mantenir el contacte en qualsevol moment.
Cal comentar alguna cosa sobre les cerques de documentació, bibliografia, etc., que esteu fent perquè es puga veure l'evolució del procés, sembla que tot està encara molt en l'aire i cal anar concretant que "problema" aneu a solucionar.
ResponderEliminarVicenta