martes, 18 de diciembre de 2012

Tercera sessió de treball


Dijous 29 de Novembre

Després de la visita realitzada al centre Ruiz Jiménez, duèrem a terme una posada en comú d'idees sobre quin recurs podem crear per al projecte integrat d'enguany. Pensàrem en activitats de música per a treballar la motricitat, però diversos docents ens van dir que ja ho havien intentat i no van obtenir grans resultats.  També en la pissarra digital o el JClic per a activitats més teòriques, però pensàrem que açò en aquest centre ho tenen molt treballat i no aportaríem gran cosa. Finalment, se'ns va ocórrer treballar les competències, ja que al centre ens van comentar que tan sol estava adaptada la competència d'autonomia i           neteja personal encara que no tenim molt clar quina competència o quines altres competències volem adaptar.
Malgrat açò, estem treballant i investigant  per a começar el més prompte possible.

A manera interna, La Façana ha creat un grup de whatsapp per a anar comentant idees i ocurrències sobre el treball en equip que hem de dur a terme enguany, ja que és una manera fàcil i ràpida de mantenir el contacte en qualsevol moment.

1 comentario:

  1. Cal comentar alguna cosa sobre les cerques de documentació, bibliografia, etc., que esteu fent perquè es puga veure l'evolució del procés, sembla que tot està encara molt en l'aire i cal anar concretant que "problema" aneu a solucionar.
    Vicenta

    ResponderEliminar